Звідки Ви?

Замовляйте за телефонами:

(048) (096) (063) (050)
781-9-555

Пошук персоналу: найефективніше!

Валерія Доненко, керівник відділу по роботі з персоналом компанії Smilefood, розповіла «Будуй своє» про досвід пошуку, відбору та втримання персоналу у будь-яку пору року.

Інформаційна довідка. Онлайн-ресторан Smilefood засновано у 2012 р. в Одесі. Підприємство, що працює за міжнародними стандартами безпеки і якості харчових продуктів ISO 9001:2015, готує страви української, японської й італійської кухонь та здійснює їхню доставку 24/7 у Одесі.

Пошук персоналу: найефективніше

Починаючи з 2013 р., ми протестували безліч способів відбору лінійного персоналу і, серед різноманіття можливих, відібрали кілька перевірених роками.

Ярмарки вакансій

Наприклад, команда Smilefood регулярно бере участь у виставках для студентів. Ми виступаємо в ролі роботодавців та пропонуємо молодим спеціалістам отримати перший трудовий досвід саме у нас. І кандидати охоче приймають наші пропозиції роботи.

Сайти для пошуку персоналу

Ми обов’язково користуємося цим способом відбору кандидатів. Адже Smilefood — відомий бренд роботодавця і люди охоче відгукуються на наші оголошення про набір персоналу.

Рекомендації

Ніщо не працює краще, аніж бренд надійного роботодавця. Ми надаємо ринкові заробітні платні, створюємо комфортні умови праці і у підсумку отримуємо відмінні рекомендації як роботодавця від наших співробітників.

Наймання на роботу: найважливіше

Пояснюємо місію компанії

Місія — це щоденне нагадування про мету й цілі роботи.

Скажімо, наша місія звучить так: «У будь-який час дня та ночі наповнювати життя людей особливими моментами і позитивними емоціями, готуючи для них з-під ножа смачну, якісну їжу, і своєчасно доставляючи її замовникам, де б вони не перебували».

Пропонуємо стабільність

Це дуже важливо для будь-яких працівників. Вчасно виплачена заробітна платня, прогнозованість дій та процесів у компанії, планування додають довіри в очах кандидатів.

Пояснюємо реалії роботи

Робимо це, одразу повідомляючи працівникам, яким буде графік тощо. Завдяки такому підходу у кандидатів зникає низка питань. А у майбутньому — і конфліктів.

А також розповідаємо, що ми:

Вчасно виплачуємо заробітну платню.

Виплачуємо премії. До того ж щокварталу проводимо конкурс на найкращий та найпродуктивніший філіал компанії. І переможці отримують відпочинок у боулінгу, вечерю ресторані, впохід до бассейну.

Застосовуємо матеріальні способи мотивації. Наприклад, всім нашим співробітникам забезпечується безкоштовний обід та доставка додому після робочої зміни. Звичайно ж, надаємо лікарняні та відгули тощо.

Підтримуємо мікроклімат у компанії. Робота з колективом — процес безкінечний. Варто розслабитися, миттєво втрачаються ритм і дисципліна. Як результат люди починають шукати собі кращі робочі місця в Україні та за її межами.

Аби уникнути таких ситуацій, ми регулярно проводимо атестації співробітників. Це додає темпу та динаміки. Також у процесі роботи нагадуємо про наші цінності та місію.

Навчаємо, постійно вдосконалюємо навички співробітників. Майже 1,5 роки пройшло зі старту проекту навчання всіх топ-менеджерів у програмі «Visotsky Consulting». Це дозволило підвищити рівень відповідальності і співробітництва в компанії. На початку роботи нові співробітники обов’язково проходять етапи навчання, атестації і внутрішніх іспитів, що дає змогу тримати постійний ритм і один формат взаємодії в компанії. Без навчання у нас не проходить жодного дня.

Пропонуємо прозору оплату праці.

— Називаємо реальні ставки. На ринку вони у всіх однакові.

— Озвучуємо бонуси: чим краще результат, чим вищий виробіток продукту, тим більші бонуси.

— Повідомляємо конкретні дати виплати заробітної платні і в такий спосіб стаємо зрозумілими та цікавими кандидатам.

— Пропонуємо систему: чим більше місяців та навіть років людина працює в компанії, тим вищу зарплатню отримує.

Після найму: must have

1. Дублюємо текст цілі у всіх приміщеннях компанії.

2. Регулярно проводимо інструктаж робітників.

3. Ціль прописуємо у приготуванні страв: тільки свіже, смачне, якісне в будь-який час та у будь-якому місці.

Підсумовуючи вищезазначене, маю кілька головних висновків за роки роботи в HoReCa для молодих підприємців.

По-перше, працюйте над своїм брендом та впізнаваністю серед кандидатів. Чим краща буде репутація, тим більше отримаєте відгуків на вакансію. Чим гірша — тим більше буде проблем, особливо у сезон літніх відпусток.

По-друге, розробляйте прозорі способи і оплати праці, і виплати бонусів, і нематеріальної мотивації. Вкрай важливо, щоб усі співробітники мали однакові умови праці.

По-третє, витримуйте темп та працюйте над дисципліною в команді. Саме дисципліна згуртовує та мотивує її. Тож користуйтеся нашим досвідом та розвивайте свої підприємства у сфері HoReCA!


← Повернутися до списку новин
viber_for_site.png Telegramm.png zvonok.svg oprosnik.svg