Звідки Ви?

Замовляйте за телефонами:

(048) (096) (063) (050)
781-9-555

Наша Мета

Надавати продукти та послуги такого рівня, якість і зовнішній вигляд яких буде доставляти людям задоволення і радість, таким чином ми будемо дарувати Світу якомога більше посмішок :)

Шановний Клієнт, ми раді вітати Вас на сайті онлайн-ресторану Smilefood!

В першу чергу хочеться подякувати за те, що Ви обрали наш ресторан для замовлення доставки їжі додому, в офіс, на дачу або в будь-яке інше місце, адже ми готові доставити Ваше замовлення в будь-яку точку Одеси, так і в довколишні селища, які є невід'ємною частиною Нашого улюбленого міста.

Отже, ви вибрали нашу компанію і тепер ми розповімо, чому ви зробили вірний вибір:)

хочемо представити вам

наші цінності

Смачно

Ми прагнемо задовольняти смаки найвибагливіших гурманів. Всі наші страви готуються професійними кухарями, які постійно вдосконалюють свою майстерність на внутрішніх, національних і міжнародних майстер-класах.

Чесно

Ми завжди відкриті для наших Клієнтів - адреси усіх філій вказані на нашому сайті. З будь-якого з трьох наших філій доступний самовивезення замовлень. Ми чесні перед нашими Клієнтами, тому вага, зовнішній вигляд і склад наших страв завжди відповідає заявленому на сайті. Ми єдині серед Одеських онлайн-ресторанів і доставок, використовуємо справжній сир Філадельфія, а не його замінники і відкрито заявляємо про це.

Безпечно

Ми дбаємо про здоров'я наших клієнтів, тому всі наші страви готуються тільки з-під ножа і виключно зі свіжих продуктів, що поставляються тільки сертифікованими постачальниками. Власна служба контролю якості здійснює безперервний контроль за дотриманням усіх санітарних норм і стандартів на виробництві, якістю продуктів, професіоналізмом і регулярним медичним оглядом кухарів. Всі страви упаковуються в еко-упаковку, яка виробляється з натуральних, екологічно чистих матеріалів. Ми цінуємо довіру наших Клієнтів і завжди прагнемо його підтверджувати і зміцнювати, тому влітку 2017 р. Smilefood пройшов офіційну сертифікацію виробництва і став єдиний в Україні онлайн-рестораном, сертифікованим за міжнародним стандартом ISO 9001 2015.

Зручно

Зручно. Заради зручності наших Клієнтів, ми працюємо в режимі 24/7 і здійснюємо доставку в будь-яку точку Одеси та області. Для цього сьогодні на території Одеси функціонують 6 філій. Вже майже 5 років на власних брендованих авто ми надаємо нашим Клієнтам не тільки смачну їжу, але і гарний настрій.

Приємно

Для комфорту наших Клієнтів функціонує єдиний колцентр з професійними операторами, які завжди із задоволенням допоможуть з вибором страв і оформленням замовлення, а також власна кур'єрська служба з привітними, ввічливими і відповідальними кур'єрами, які завжди доставляють замовлення з посмішкою і позитивом.

Вигідно

Всі наші Клієнти отримують приємні бонуси і подарунки, беручи участь у накопичувальній програмі лояльності SMILEFOODER вигідних акціях, захоплюючих конкурсах , різноманітних розіграшах.

Емоційно

Ми працюємо для того, щоб допомагати нашим Клієнтам створювати і переживати яскраві і радісні моменти, окриляючи і надихаючи позитивними емоціями на підкорення найвищих вершин.

з чого все починалося?

наша історія

З чого все починалося

Компанія Smilefood була заснована в 2013-му році в Одесі після невдалого замовлення в службі доставки одного з відомих ресторанів японської та італійської кухні. За порівняно високу ціну ми отримали відносно посередній продукт. Раніше ми були їх постійними клієнтами... Так ми вирішили змінити службу доставки... Пошуки тривали кілька тижнів... Спробували більш десяти доставок... І нічого! Десь дорого, десь несмачно, десь не вiчливе ставлення, комусь далеко везти, кудись не можна додзвонитися і т. д. і т. п.

Ідея

вихід був один – створити власний online-ресторан, послугами якого могли б користуватися як ми (сім'я у нас велика і всі люблять смачно поїсти!), так і наші друзі (їх у нас дуууже багато), ну, і, звичайно ж, заодно вирішили перетворити все це в цікавий комерційний проект.

Лише тепер ця ідея реалізувалася в Перлині біля моря – Одесі :)

з чого все починалося?

smilefood сьогодні

  • Сертифікація:

    Сьогодні SMILEFOOD — найбільший та найпопулярніший онлайн-ресторан в Одесі. SMILEFOOD — перший і єдиний онлайн-ресторан в Україні, виробництво якого сертифіковане за міжнародними стандартами ISO 9001:2015, ISO 22000:2018 і HACCP.

    ISO 9001 — міжнародний стандарт системи управління якістю. Цей стандарт є базовим для побудови системи управління якістю.

    ISO 22000 — міжнародний стандарт в галузі безпеки харчових продуктів. Він включає в себе контроль безпеки харчових продуктів згідно з необхідними умовами програм і планів HACCP. Стандарт ISO 22000 відповідає принципам кодексу HACCP.

    HACCP — концепція, що передбачає систематичну ідентифікацію, оцінку і управління небезпечними чинниками, що суттєво впливають на безпеку продукції.

    Наша політика харчової безпеки

  • Сайт:

    Онлайн-ресторан точно не може жити без сайту, адже він спочатку Онлайн, а потім вже ресторан. Ми постаралися зробити сайт максимально простим і зручним, наш сайт пережив вже 2 великих оновленя, але ми будемо і далі його вдосконалювати. На сайті Ви можете зробити замовлення, а також залишити і почитати реальні відгуки наших численних клієнтів.

  • Номери телефонів:

    звичайно ж Ви можете замовити зворотний дзвінок. Але для тих, хто не любить чекати, коли йому передзвонять, є однакові телефони провідних українських операторів мобільного зв'язку, що легко запам'ятовуються: Інтертелеком, Київстар, Vodafone, Life:).

    Для оформлення замовлення ви можете зателефонувати за телефонами:

  • Графік роботи:

    Ми і самі знаємо, що іноді хочеться смачно поїсти пізно ввечері або вночі, тому про графік роботи ми не стали замислюватися: просто вирішили, що будемо працювати 24 години на добу, без свят і вихідних. Цю особливість ми відобразили у нашому логотипі.

  • Оператори:

    Ви, як клієнт, спочатку потрапляєте до оператора, який відповідає на дзвінок або передзвонить Вам для уточнення замовлення, залишеного на сайті. Ваше перше враження про наш онлайн-ресторан складається саме при спілкуванні з оператором. Наші оператори систематично проходять тренінги з технік спілкування з клієнтами і завжди налаштовані на позитивне вирішення виниклих питань. До того ж, вони готові описати всі нюанси наших кулінарних пропозицій, адже вони щодня дегустують страви з меню Smilefood.

  • Кухарі:

    звичайно ж, ми не могли не приділити пильну увагу до найважливіших персон в нашій компанії-до кухарів. Шеф-кухарі мають величезний досвід в організації роботи як кухні в цілому, так і в створенні кулінарних шедеврів. Один з наших сушистів проходив стажування в Японії, один з пиццеол навчався приготування піци в Італії — і це далеко не повний список заслуг наших кухарів. Ви в цьому ще переконаєтеся!

  • Кур'єри:

    це якраз ті люди, які привозять вам смачну їжу. Давайте складемо портрет кур'єра: одягнений в спецодяг з логотипами Smilefood, охайно виглядає, тримає термосумку, веселий, але не п'яний. До речі, у наших кур'єрів завжди є гроші на випадок, якщо потрібно дати здачу.

  • Продукти:

    ми дуже суворо стежимо за якістю продуктів і інгредієнтів, які входять до складу меню. Всі продукти поставляються до нас на кухню сертифікованими постачальниками, які в свою чергу ведуть контроль якості при відправці до нас. Ніяких низькоякісних інгредієнтів! Якщо пишемо Філадельфія, то там саме Philadelphia від Kraft Food, а не якийсь там вершковий сир.

  • Обладнання:

    Крім контролю якості продуктів, які потрапляють до нас на кухню, ми слідкуємо за правильним зберіганням продуктів та інгредієнтів безпосередньо у нас. Для цього ми забезпечили кухню новітнім холодильним обладнанням. Також у нас є окреме Складське приміщення для продуктів, які не потребують охолодження. Продукти зберігаються дбайливо в спеціально створених для цього умовах.

  • Упаковка:

    Отже, їжа приготовлена! Але чи замислювалися ви коли-небудь про те, в чому вам привозять їжу? А ми задумалися і зрозуміли, що їсти з пластмасового посуду не так вже приємно, а іноді навіть небезпечно (особливо це стосується гарячої їжі: теплих ролів, локшини, рису, теплих салатів) і вирішили використовувати еко-упаковку. Це краще, повірте. Ми не подаємо їжу в свідомо шкідливому посуді ні собі, ні іншим. Плюс до всього кожне замовлення укомплектоване зубочистками, жувальними гумками, серветками і столовими приладами в потрібній кількості.

  • Оплата:

    У цьому питанні ми теж підійшли зі знанням справи. Оплатити замовлення можна як готівкою, так і за допомогою кредитної картки через мобільний платіжний термінал Приватбанк або онлайн.

  • акції та знижки:

    Приємно ж купити смачну їжу і заощадити! Акції розробляються з урахуванням Ваших відгуків і побажань (адже ми клієнтоорієнтована компанія). Плюс до всього існує програма лояльності, яка дозволяє нашим постійним клієнтам дуже навіть непогано економити!

з чого все починалося?

зверніть увагу

Ми робимо все, щоб Ви залишилися задоволені якістю наших страв і сервісом, а тому уважно стежимо за відгуками на сайті та в соціальних мережах. Також, у нас цілодобово працює "Гаряча лінія" 0-800-201-911, для того, щоб Ви могли дати зворотний зв'язок про Smilefood в будь-який момент.

*Піклуючись про ваше здоров'я, Smilefood не рекомендує:

— вживати важку їжу на голодний шлунок;

— вживати копченості, жирні сорти м'яса і риби, гірчицю, перець і інші гострі приправи дітям дошкільного віку;

— переїдати (нехай залишається легке відчуття голоду);

— вживати суші і роли без васабі і імбиру;

— вживати сиру рибу майбутнім мамам;

— вживати велику кількість борошняних виробів.

viber_for_site.png Telegramm.png zvonok.svg oprosnik.svg